Trudności w nauce
Witam. Chciałbym dziś przedstawić fragment opinii z ppp który jest przeze mnie zamyślony i zapytać się czy jest on zrozumiały. Moim zdaniem opinie powiny być czytelna dla osób które pracują z takimi dziećmi. W wyniku przeprowadzonego badania psychologicznego stwierdza się rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna. Rozwój poszczególnych funkcji poznawczych jest niecharmonijny. Do najlepiej ukształtowanych należy tempo koordynacji wzrokowo - ruchowj w zakresie motoryki małej w tym grafomotoryki analiza i synteza materiału wzrokowego oraz wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik na poziomie normy wiekowej. Rozwój nie znaczenie poniżej przeciętnej przyjmują zdolności do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie) oraz zdolność językowe (werbalizowanie definiowanie). W dolnej granicy normy ukształtowanie są wiadomości synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość) oraz rozumowanie arytmetyczne. Deficyty występują w myśleniu przyczynowo skutkowym w oparciu o materiał graficzny zdolność do spostrzegania szczegółów rozumieniu norm i zasad społecznych oraz trwałość pamięci werbalnej.
Dodaj komentarz